Levering en verzending

Levering en verzending

Verzendkosten

Omdat we blij zijn met jou als klant, nemen wij een deel van de verzendkosten voor onze rekening.
Daarom rekenen wij binnen Nederland €3,99 verzendkosten (PostNL). Bij een bestelbedrag vanaf €99 krijg je van ons de verzending cadeau.

De verzendkosten naar België en Duitsland zijn €4,99 (DPD). Bij een bestelbedrag vanaf €125 krijg je de verzending cadeau.

Verzenddagen en voorraad

Wij verzenden op ma t/m vr (m.u.v. feestdagen).
Artikelen die op voorraad zijn en zijn besteld op werkdagen voor 16.00 uur, worden dezelfde dag verzonden. Je ontvangt van de vervoerder een e-mail met traceercode. Vind je deze niet in de inbox? Check dan je box met ongewenste e-mail.

Artikelen die niet op voorraad zijn, sturen wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen na de besteldatum op. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken, dan laten we dit uiterlijk 30 dagen na de besteldatum weten. Je kunt de bestelling dan kosteloos ontbinden.

Verzendmogelijkheden

Afhalen in Kampen

Uiteraard is het mogelijk je bestelling gratis af te halen in het Babybum.nl magazijn in Kampen. Afhaaladres in Kampen is Ambachtsstraat 36 B, 8263 AK Kampen, Nederland. Afhalen kan alleen op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op.

Aan huis

Je bestelling wordt bij jou thuis afgeleverd door de vervoerder. Je ontvangt een e-mail van Logxstar met daarin de track-en-trace informatie. Heb je deze mail niet ontvangen? Controleer dan je spam-box of de ongewenste e-mail box.

PostNL en DPD Parcelshops

Afhalen op een PostNL-punt of DPD parcelshop is vanwege de coronamaatregelen op het moment niet mogelijk.

International shipping

We are thankful for your orders and are happy to ship to you. Please inform for our international shipping rates via info@babybum.nl

Informatie over de verzendopties van PostNL

PostNL standaard levering

Wij versturen je bestelling als brievenbuspakje of als Standaard Pakket (AVG). Je ontvangt van ons een e-mail met de traceercode.

Ben je twee keer niet thuis en past je pakje niet door de brievenbus, dan laat de postbezorger een briefje achter met instructies. Het pakje kan dan ook bijvoorbeeld bij de buren achtergelaten zijn of klaarliggen bij een afhaalpunt.

PostNL-punt (PakjeGemak)

Met Pakje Gemak wordt je pakketje rechtstreeks naar een PostNL-locatie gebracht. Kies bij de checkout waar je jouw pakket wilt ophalen. Via de app of per mail laat PostNL je weten wanneer het voor je klaarligt.

Let op! Degene die het pakje afhaalt moet denken aan het volgende:

  • Je moet je kunnen identificeren met een geldig IDbewijs.
  • Je moet het bezorgadres kunnen opgeven
  • Als de postbezoger een briefje heeft achtergelaten, neem dit dan mee.
  • Haal het pakje binnen twee weken op.

Kijk voor meer informatie op de site van PostNL

Informatie over de verzendopties van DPD

Bezorging door DPD aan huis

Via de Predict service informeeert DPD je nauwkeurig waar de bezorger zich met je pakket op de route bevindt. Dit gebeurt via SMS of e-mail. Loop je de pakketbezorger dan toch mis , dan laat deze een briefje achter met verdere instructies. Het kan zijn dat de pakketbezorger het afgeeft bij buren, of je pakket wordt naar een Parcelshop gebracht. Bij DPD wordt altijd om een handtekening gevraagd.

Afhalen bij een DPD Parcelshop bij je in de buurt

Als je je pakket af wilt halen bij een DPD Parcelshop, kan dit in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling voor 13:00 uur. Bij de checkout kun je aangeven welke Parcelshop jouw voorkeur heeft. Je ontvangt bericht via SMS of e-mail wanneer je pakket voor je klaar ligt. Neem een legitimatiebewijs mee.

Kijk voor meer informatie op de site van DPD